2012. március 14., szerda

Mozogtam

Talán mégsem mondanám, hogy lusta disznó vagyok! Hogy miért is? Mert tegnap, amikor haza mentem, nagy elhatározásomban szobakerékpárra pattantam. 10 percet sikerült tekernem, összesen 5 km-t. Ez ugyan még nem sok, de vissza kell szoktatnom magam a rendszeres mozgáshoz, és azért valljuk be, ha nagyon sokáig nem sportoltunk intenzíven, vagy igazából sehogyan sem, akkor egy kemény program még a kedvünket is elveheti. Az én fejemben is dübörögtek az önmarcangoló gondolatok, hogy "Nem bírom!" "Nem tudom megcsinálni!" "Mégis mit képzeltem magamról?!"
 Elárulom, hogy mindez miért történhetett... azért, mert, mint azt a korábbi bejegyzésben említettem, pár évvel ezelőtt még intenzíven sportoltam! Hirtelen leállás volt. Ezt követően alig mozogtam, s olyan típusú ember vagyok, aki azonnal akarja a látványos változást. De józan ésszel el kell fogadni, hogy ez bizony lassú folyamat. Abban szerencsém van, hogy az ember izomzata remek memóriával rendelkezik, így, ha megmaradt az edzések intenzitása és rendszeressége, akkor  reménykedhetem a mihamarabbi regenerálódásban!
  A 10 percnyi tekerés után egy kb 1 órás capoeira edzés jött, amit egy Czanik Balázs videóra végeztem, és jó néhányszor emlegettem a kedves édes anyját, azt a jó asszonyt, pedig csak meg kellett volna állnom. Sajna makacs vagyok. habár ez nem mindig negatív. Ha valamit a fejembe veszek, azt még egy gőzkalapács sem tudja kiverni onnét! És én a nyárra szégyenkezés nélkül szeretnék miniszoknyát és sortot felhúzni!
 Azzal is tisztában vagyok, hogy a narancsbőr nem elsősorban a sok édességnek köszönhető. Sokkal inkább a szervezet elsavasodásával áll kapcsolatban! Ezen az ügyön is rajta vagyok. 
 A Facebook oldalon már közzé tettem néhány írást, módszert ami segítséget nyújt a lúgosításban. Hamarosan össze szeretném válogatni a lúgosító ételeket is. Vagy, ha van valakinek ötlete, hogy miként volna egyszerűbb savtalanítani... azt nagyon megköszönném :-)

  Van még egy jó hír; Hamarosan készen van a kis bogár hátú! Nemsokára leműszakiztatjuk, utána pedig felrakatjuk rá a matricákat, amik közel állnak hozzánk. Nem csak én fogom vezetni, hanem az apám is, aki imád nosztalgiázni. (Az ő első autója is Bogár volt!) Majd rakok fel róla képet, amint készen van :-D

Egyenlőre otthonról még mindig nem tudok bejelentkezni, és még a számítógép zseni párom sem tudja mi a gond. De dolgozunk a problémán!

Szép napot kívánok!

Joyo      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...