2012. szeptember 22., szombat

Mozogás napló és esküvői tervek

A mai nap, mondhatjuk, hogy mozogtam :-) Autómentes nap volt Sopronban, melyet a Critical Mass bringás egyesület hirdetett meg. Így, a mai napon édesapámmal kerékpárral mentünk munkába, és azzal is jöttünk el onnan. Kimondottan jól esett. Még az időjárás is kellemes volt hozzá. Talán ehhez, hozzájárult az a "cicanaci", amit a tegnapi napon vásároltam. Termó. Nagyon termó. Bolyhos :-) Ha beáll a fagy, és röpködni kezdenek a mínuszok, nagyon, de nagyon jól fog jönni!

Hatalmas erőt kellene már vennem magamon, hogy rendszeresen mozogjak :-) Ez két hét múlva eleve megoldódik, de kétlem, hogy fogynék, vagy erősödnék tőlük. A mindenszenteki időszak alatt folyamatosan mozgok, pakolok, cipelek, rakodok, hajolok, emelek... enni csupán délben van lehetőség. Kezdődik Október 10-én, és tart egészen November 1-ig. A keresetemből mindenképpen szeretnék venni egy kisebb kb 160-170 cm-es bokszzsákot és hozzá kesztyűket. Bandázsom van. Még megmaradt a fit-box edzésekről. De egyre erősebben érzem annak szükségét, hogy valahol keményen kiéljem az évtizedek alatt elraktározott feszültséget, dühöt, haragot, benyelt sértéseket... A régi edzéseken teljesen kiélhetem a feszültséget! Egy óra eltelte után szinte lebegtem. Könnyű voltam, fesztelen, nyugodt, pörgött bennem az endorfin és az adrenalin! Természetes érzés volt. Már-már tökéletes. Olyan, mint amikor kidőlsz egy kiadós, buja, ágyrengető szeretkezés után! ^^ Egyszerű volna besétálni November első hetében a Hervisbe és ott bevásárolni. Na majd meglátjuk.
Próbálta már valamelyikőtök a bokszot? Nem épp ember-ember ellen, inkább csak zsákpüfölés. Kíváncsi volnék mások tapasztalataira. Vagy esetleg, ha tanácsot tudnátok adni, hogy melyik az a mozgásforma, amit indulatok kiélésére jól lehet alkalmazni, vagy a magamfajta lustákat is kirángatja a tespedtségből? Kérlek, segítsétek :-) Egy lusta disznóvá váltam! 

Előre is nagyon szépen köszönöm :-)

Más hírek:
-Úgy néz ki, hogy hétfőtől szüretelni megyek Ausztriába. Lesz egy kis mellékes keresetem. A terveimhez nagyon fontos. Szükségem van arra a zsákra és kesztyűkre. Valamint néhány őszies-télies felsőre, új farmernadrágra, néhány bugyira és melltartóra és nevetni fogtok, de cipőre is. Egy majdhogynem új ruhatárra. Az a típus vagyok, hogy a téli holmikat addig hordom, amíg szinte levásik ólam. Nos.... eljött az idő. Garbók, pulcsik, vékonyabb hosszú ujjúak pulóver alá. Csak a szokásos. Ráadásul ez volt az az év, amikor kimondottan adni kezdtem a külsőmre. Nem mindenki ismer régóta. Akik régebbi olvasóim még a Nőklapra caféról, ők tudják milyen rögös út vezetett el addig, és még mindig fejlődöm.
Talán a bokszolás segít előkeríteni a régen elveszett önbizalmamat :-)

-Másik jó hír, hogy Párom holnap megy próbamunkára Ausztriába. A többi majd kiderül. Remélem, hogy összejön neki. Már gondoskodtam a holnapi ebédjéről is. Ha ez most beválik, akkor elkezdhetjük megalapozni a jövőnket. Januártól én is elkezdem a hivatalos munkámat, s azt követően nemsokára össze is tudunk költözni. Jó ebbe belegondolni. Közben tervezgethetjük az esküvőnket is. 

 Édesanyámnak a mai napra volt egy komplett esküvői megrendelése, s azon gondolkodtam, hogy valami hasonlót el is tudnék képzelni. Továbbá megtaláltam álmaim menyasszonyi ruháját, amit idővel elkészítettnek a varrónő ismerősömmel, akinek menyasszonyi ruhaszalonja van :-)
Mutatok néhány képet. Kíváncsi vagyok a véleményetekre ^^

Menyasszonyi csokor

      "Hármas" dobócsokor

Autódísz

Szülőköszöntők :-)

 
Valami hasonlót szeretnék :-)
(Vélemény?)

Legyen nagyon szép napotok!

Joyo

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a ruha, biztosan jól is állna:)! A csokrok meg szépek, ügyes anyukád van:)! Majd ha egyszer férjhez megyek, megcsináljátok nekem is :)?

    Mikor lesz fejezet :)?

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sophie! :-)

      Köszönöm szépen. Kíváncsi leszek, amikor elkészül miként fog állni rajtam. Anyu valóban nagyon ügyesen dolgozik, 23 éves tapasztalat van a háta mögött :-) Büszke vagyok rá.
      Természetes, hogy elkészítjük, valahogy megoldjuk ;-)

      Tudom, hogy hétfőre ígértem... nos, a fele készen van (ne kövezzetek meg!), talán holnap, vasárnap elkap az ihlet és alaposan homlokon csókol :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...