2012. szeptember 15., szombat

Végre Bogarazok :-)

Nagyon szép napsütötte Szombatot kívánok Nektek! :-)

Hétvégére való tekintettel van egy kis időm írni mielőtt munkába állnék és tovább ragasztgatnám a szalmarózsákat a szalmaalapokra :-)

Tegnap kozmetikusnál voltam és letépettem azt a másfél, majdnem két hónapos szőrt, ami rajtam volt. Ne trehánynak nézzetek, egyszerűen időm nem volt erre a látogatásra. Durva volt.... mondjuk úgy, hogy nem csupán a kozmetikusom, de én is alaposan leizzadtam, mire a bikinivonallal végeztünk. Sikongatni most kivételesen nem sikongattam :-) De jobban vicsorogtam, mint egy sarokba szorított vadállat!
 Bakker! Hogy egy nő mire nem képes azért, hogy rendezettnek és kívánatosnak érezze magát! De túl vagyok rajta, s még pozitív eredménnyel is zárhatom a tegnap estét. ^^

Jó hír az olvasóknak. Tovább írtam a regényt. Hamarosan újabb fejezetet publikálok. Legkésőbb Hétfőn már olvashatjátok. Remélem tetszeni fog a folytatás. Ötleteket szívesen fogadok továbbra is :-)

Még egy pozitív fejlemény! A Bogaram levizsgáztatva és átírva. Már hajtom a városban. Ma reggel is azzal jöttem dolgozni. Nagyon aranyos, nagyon édes, igazi kis klasszikus csajos autónak minősül a szememben. Kezdek belerázódni a kezelésébe. Beismerem, még azért kicsit szokatlan, főként miután átülök a 11 éves Renault Espace 2.2-es dci jókora járműből a kis 42 éves VW Bogárba :-) Van különbség :-) De csak vigyorogni tudok, mikor végigpöfögök vele a városon....

Mutatok róla képet :-)

Később még jelentkezem. ma csak félnapos vagyok.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...