2012. november 14., szerda

Majdnem edzettem

Bevallom őszintén, tegnap olyan hangulatba kerültem, hogy már majdnem kedvet kaptam, hogy újra edzeni kezdjek. Mint mondtam, a kulcsszó itt a majdnem... Lusta kis disznó volnék ismételten? ^^

Korábban hazaküldtek, mert nem volt annyi munka délután, amihez ketten kellettünk volna. Anyámnak még kiszállítottam a cserepes virágokat, majd hazamentem. Útközben vettem két zöld almát, hozzá joghurtot. Mindezt el is készítettem magamnak olyan formában, hogy az almát felkockáztam, leöltöttem a joghurttal, csurgattam rá egy kis mézet és bőségesen megszórtam fahéjjal. Isteni finom volt. Az a jó ebben a gyümölcs salátában, hogy tele van vitaminnal, a joghurt jót tesz az emésztésemnek és a női szerveim pH-jának. A fahéj pedig segít az emésztésben... erősen szemezgettem a sarokban magányoskodó Leg Magic-kel... de szegénykém ott is maradt. Pedig bennem volt a lendület, de valahogy az energiaszintem annyira lecsökkent valamitől, hogy alig bírtam megmozdulni. Csak feküdni és aludni szerettem volna. A gyomrom azonban közbeszólt, ugyanis akkorákat kordult délután négy és öt óra között, hogy valamit készítenem kellett a számára. Fura szokásom, kíváncsi volnék, hogy más is van-e így ezzel, de imádom a vegetás vízben kifűzött levestésztát! Igen, csak úgy, villával kikanalazgatva, azt a finom, hosszú, vékony metélt tésztát! ^^ Más is van így vele? ;-)

Azt szépen megettem, majd egy órával később, mivel nem volt túl tartalmas étel, sütöttem ki néhány palacsintát. Hmmm... ez a másik szokatlan ízlésem... önmagában megeszem a kisütött palacsintatésztát is... más valaki? :-D

Rendet tettem magam után, majd visszabújtam az ágyba. Ergó... az edzés ismét elmaradt. Pedig az volna a legjobb, ha most, November közepén el tudnám kezdeni, mert akkor karácsonyig kellőképpen formába tudnám magam hozni ahhoz, hogy ne hízzak annyit az ünnepek alatt, mint szokás. Ráadásul az sem volna mellékes, hogy jól mutassak abban a helyes kis pink színű kötött ruhában, amit fel szeretnék venni az alkalomra. Némi kis egészséges női hiúság. Azt hiszem ez a legtöbb nőben benne van. Miért is ne, sajnos erre épül a média... de ez már egy merőben másik történet. 

  Holnap utazunk Budapestre, hogy meghozzuk a karácsonyi árukészletet a boltokba. Már nagyon várom. Ez a leginkább kedvelt időszakom a munkába és persze az évben is. Ilyenkor a fantáziánk nem ismer határokat! A bolt belseje, kültere és a kirakat is marasztalóvá válik. Ráadásul Erika barátnőmnek is szeretnék születésnapi ajándékot vásárolni, mert még mindig nem volt időm felköszönteni. 

Bármi változás adódik... jelzek. De addig is egy fényképpel zárok. Tavaly készült munka közben... :-)

   
Nálunk ilyen egy átlagos munkanap Karácsony környékén :-)

Szép napot kívánok!

Joyo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...