2013. január 6., vasárnap

Újabb kreálmányok és ruhapróba...

Sziasztok!

Újabb érdekes, de finom dolgok szabadultak ki a konyhából amiket édesanyámmal a Paleolit életmód égisze alatt kreáltunk.  Íme képeken...


Még a rántott húsról sem kell lemondani, csupán arra kell figyelni, hogy a finomított fehér liszt és a zsemlemorzsa helyett más egyéb alternatívát használjunk. Nálunk balról-jobbra a következő lisztek kerültek használatba: -mandulaliszt, zabpehely, szezámmag liszt. 
 A mechanizmus ugyan olyan, mint a megszokott bundázáskor. Liszt-tojás-liszt... aztán el lehet dönteni, hogy állati zsiradékban vagy pedig kókuszzsírban sütjük ki. Nálunk az utóbbi került a serpenyőbe. Pároltunk mellé zöldségeket is, brokkolit, karfiolt és répát. Előtte pedig készítettem hozzá egy salátát reszelt céklából és sárgarépából, kockáztam mellé lila hagymát, almát és lila hagymát, majd meglocsoltam egy kis olíva olajjal és narancslével :-) Nagyon, de nagyon finom lett.... és még csak el sem nehezültem tőle. Pörög bennem az energia... még mindig.

Egyetlen egy bajom van... az, hogy négy napja nem ettem semmiféle édességet, s mint masszív csokoholistának, már kezdenek mutatkozni az elvonási tünetek. Kicsit agresszív vagyok, remegek, s vasakarat szükségeltetik, hogy ne bontsak meg egy hátramaradt csokimikulást! Tudom, hogy körülbelül még egy hét és nem fogom ilyen mértékben kívánni.
  De hála az égnek találtunk rá alternatív megoldást. Léteznek paleolit édességek. A mai napon mák-muffint sütöttem kókusz reszelékkel, felkockázott almával-banánnal és nyírfacukorral. Tömény, laktató és állítólag nagyon jó az emésztésnek. Ez utóbbi rám is férne. És ami még fontos... segít az átlendülésen. 

Ráadásul a tegnapi napon kicsit kutakodtam a ruhásszekrényemben. Emlékeztek, tegnap írtam, hogy van egy szép, kék színű, a-szimmetrikus csipkebetétes ruhám. Belebújtam. Igen... sokkal jobban tetszett magamon, mint amikor megvettem. Hozzáteszem, úgy néz ki, hogy az elmúlt négy nap alatt az új étrendtől beállt a versenysúlyom. Lesiklott rólam 60 deka ... nem sok, de nem is akarok fogyókúrázni. A lényeg, hogy meggyógyuljak, a másik, hogy májusra a mozgással és az új étrenddel eltüntessem a narancsbőrt a fenekemről és a combjaimról. Mert sajnos, mint a nők 80%-nak, nekem is van. Talán az is sokat segít, hogy hátat fordítottam az édességeknek. Szeretnék bátran strandra menni és forrónadrágokat, meg miniszoknyákat felvenni a jó idő eljöttével. Tudom, hogy hiú, hülye picsás gondolat, de a nők többsége valahol mégiscsak erre vágyik...


  Ráadásul jó hír az olvasóknak... Sophie-nak és Silver Moon-nak ^^, hogy folytattam a regényt. Hamarosan közzé is teszem. Remélem tetszeni fog ^^

Ma Vízkereszt napja van. Olvastam egy az erre a napra vonatkozó "mágikus" jó tanácsot. Mivel ma van a karácsonyfa leszedésének hivatalos határideje, amikor a gömbdíszeket elcsomagolod, minden egyes darabbal csomagolj el egy régi rossz tulajdonságot vagy szokást, félelmet... bármit. Pl: "Elrakom a régi rossz kedvemet!" vagy "Ezzel a gömbbel elrakom a régi félelmeimet az anyagiakkal kapcsolatban!".  Azt írták... hihetetlen erőket lehet vele mozgósítani. Én megcsinálom. Sosem lehet tudni ;-) 

További nagyon szép hétvégét kívánok!

Joyo     

3 megjegyzés:

  1. Utólag, fejben ér elcsomagolni valamit :)? Mert én délelőtt szedtem le a fát...(megsirattam, hisz egy évig nem látom :$)...de akkor ha ér, akkor én elraktam a kishitűségem...

    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Szerintem igen. A lényeg, hogy Vízkereszt idején tegyük mindezt :) Ha kell... csendesedj el és engedj el mindent, amiről úgy gondolod semmi szükséged rá és régóta meg akarsz tőle szabadulni ;-)
      A fát még nem raktam el, mert a doboza lent van a kocsiban... a díszek elrakásra kerültek ;-)

      Törlés
    2. Tulajdonképpen miért vagy kishitű? Nagyon szép nő vagy, és szerintem nincs olyan, amit ne tudnál elérni ;-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...