2013. február 13., szerda

Bűnöztem, de nagyon megbántam!

Nagyon szép napot kívánok nektek! :-)

Az elmúlt három napban "bűnözésre" csábítottak, ami azt jelenti, hogy sem a paleolit étrendet, sem pedig az edzést nem tartottam be. Elég nagy hiba, de igyekszem orvosolni. Az egész  valahogy olyanképpen indult, hogy apám megelégelte a szénhidrát és növényi keményítő mentes étrendet. Természetesen azért bátorodott meg ennyire és lázadt fel, mert már több, mint tíz kilót fogyott. Elégedett, nyugodt az eredménnyel, és tudja, hogy számára könnyebb a fogyás, mint anyámnak. Mindezen felbuzdulva Szombaton bevásároltunk az ebédhez. Drótszekér tartalma a következő volt;



-Marhalábszár
-Sertéscomb
-Leveszöldségek
-1 kg burgonya
-fagyasztott fejtett bab
-1 háló vörös hagyma
-Füstölt csípős kolbász
 
 Szerencsére a leveskockáról, ami telis-tele van nyomva emulgálószerekkel, ízfokozókkal, meg mindenféle olyan cuccal, amitől többet és többet akarsz enni, az ízlelőbimbóid pedig el lesznek kábítva (Szendi Gábor úr megállapítása után szabadon!), erről hajlandó volt lemondani!

Otthon a polcról még Erős Pista, szegedi piros paprika és bio "vegeta" került a levesbe.
Hmmm... vajon mit főzött a Joyo-család? Naná, hogy babgulyást! Természetesen több olyan dolgot is tartalmazott, amiről a paleosok lemondanak. Ilyen a bab és a burgonya. Miután elkészült és asztalhoz ültünk, apám még kukorica kenyeret is szelt magának hozzá! Na jó, arról önként és dalolva lemondtam, bár anyám kacérkodott a gusztusos szeletekkel. Azt hiszem egy darabot megkóstolt belőle. Ő, aki annyira igyekezett megreformálni az étkezésünket. Rendben, annyi biztos, hogy én is finoman kóstolgattam csak a burgonyát és a babot. Egy tányérral kimondottan jól esett. Ebéd után a paleolit diétát pofán vágtam két habos gesztenye kockával, s ráadásként még csak nem is edzettem. Ugyan így folytattam Vasárnap. Gulyásleves aztán habos gesztenye, s ha csak a vad szexet nem nevezzük edzésformának, ismételten pihenőnapot tartottam. Hétfőn vittünk magunkkal a boltba gulyáslevest ebéd gyanánt. Akkor már égett utána a gyomrom. Edzeni ismételten nem edzettem, mert E barátnőmmel találkoztam. Ott pedig megittam egy habos kávét és ettem mellé egy szelet sajttortát. Ejnye-ejnye Joyo! Később lenéztünk a Gyógygödör borozóba, ahol vöröset iszogattunk. Valami már nagyon, de nagyon nem stimmelt a gyomrommal, s hogy valamit tompítsak a dolgon, hát rendeltem egy adag sült burgonyát. Nesze neked keményítőmentes étrend! Másnap, azaz Kedden már valóban kikészítette a gyomromat a maradék leves, amit megettem délben. Olyan durva gyomorvas túltengésem volt, mintha konkrétan fortyogott volna a gyomrom. Szegény. Már komolyan sajnáltam. Tegnap este azonban végre mozogtam, de még mindig nem vittem túlzásba, hogy visszaszokjam. Háromszáz hasprés és tizenöt perc a szobakerékpáron. A hasizmaimat nem, de a hátsómat bizony éreztem ma reggel! A mérleg sem mutatott elkedvetlenítő dolgokat. 66.5 kg vagyok. Ez így jó. Pocak lapos, narancsbőr szépen párolog a lábaimról és a hátsómról. Ennek nagyon örülök. Már csak egy dolog hiányzik, mégpedig az, hogy végre elmenjek szoláriumozni. Hiányzik, hogy legyen egy kis színem. És persze már alig várom, hogy végre jó idő legyen :-) Csak, hogy ne kelljen medve módjára öltöznöm és járnom a tömérdek rétegnyi ruha miatt! :-)
Ráadásul E-vel kicsit ábrándoztunk az idei közös kikapcsolódásokról, mint például egy háromnapos balatoni hosszú hétvége. Márciustól járok vele edzőterembe. Lehet, hogy kicsit jobban meghajtom magam, mint otthon. Ezen kívül feldobta, hogy mi volna, ha kettesben letekernénk Tómalomra fürdeni, ha a fiúk éppen nem érnek rá. Vagy beszéltünk a 2013-as VW találkozóról, ami ismét meg lesz rendezve a Lővér kempingben. Elgondolkodtunk, hogy mit volna érdemes főzni, de annak idején még úgy is el tudjuk dönteni, hogy főzzünk-e gulyás levest... ^^ vagy pácoljunk elő húst és grillezzünk inkább. Abban azonban biztosak voltunk, hogy korán oda kell menni, hogy jó helyünk legyen. Ők az Audival jönnek, mi Párommal pedig a Bogival. Ugyanis itt fog teljes pompájában debütálni a Bogárhátum :-) Már nagyon várom. Arra ő is ledobja magáról azt a felesleget, amit le akar, én is szálkásodom még, és vígan fogunk flangálni a kemping területén sortban és bikiniben :-) Azt hiszem jól fogjuk magunkat érezni. Főleg, mivel a párjaink nem csak a felvonultatott autókkal lesznek elfoglalva, hanem azzal is, hogy körülünk elhajtsák a pasikat ;-) Ez ám az önbizalom gyerekek!!! :-D Hogy lesz-e alapja a dolognak és a vágyálmoknak, az majd Májusra kiderül. Arra ígértem meg magamnak, hogy narancsbőrmentes és szálkás leszek, E pedig arra a hónapja akarja lefutni egy óra alatt a számára ideális futótávot :-) Belekezdett egy mini vasember programba. Kíváncsi leszek magunkra. 

Igazi "paleo" kaja múlt év Júniusából ^^

 Okulva az elmúlt három-négy napból, s még most sem az igazi a gyomrom, kicsit mardos a sav, igyekszem nem eltérni az eddig kitűnően bevált paleolit étrendtől! Nincs hüvelyes! Nincs keményítő! És egyáltalán nincs gabonaszármazék!  Különben ismét fetrenghetek a fájdalomtól menstruáció közben, éghet a gyomrom, rossz lesz a közérzetem és a szex is újra nem kívánt fájdalommal lesz átitatva! Kell ez a fenének!!!!

Legyen nagyon szép napotok!

Joyo ^^   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...