2013. március 9., szombat

Lassacskán elfogyok?

Oké... a családom eldöntötte, hogy hízókúrára akar fogni! Nem is csoda. A betegség miatt jócskán fogytam. Ma 64.5 kg-ot mutatott a mérleg digitális kijelzője. Nagyon sokat fogytam. Az influenza felér egy tisztító kúrával. A láztól és a torokfájástól, a bedugult orrtól nem nagyon tud enni az ember. Csak rengeteg folyadékot iszik. és csak iszik és iszik és iszik...

Amikor a legvékonyabb voltam, nos... kb nyolc évvel ezelőtt... 64 kiló voltam. Már csak fél kiló választ el ettől. Akkor állítólag betegesen néztem ki. Így nem is csodálom, hogy az egész család összefogott, hogy etetni fog! Párom hozott több kiló gyümölcsöt, mert az meg bírom enni. De "rendes" ételhez nincs gusztusom. Nem érzem az ízeket, és nagyon fáj, ha nyelek.

Egyik részem örül annak, hogy ilyen vékonyka lettem. Viszonylag vékony. Na jó, termetemhez képes vékony. Na jó... valahogy így. Ugyan akkor emlékeztet egy eléggé rossz időszakomra, amitől már nagyon, de nagyon régen meg kellett volna szabadulnom! Úgy is tudjátok. Aki olvasta az előző blogom, ők tudják, hogy miért fogytam akkor közel tíz kilót. Igen. Olykor fogalmam sincs, hogy miért nem tudok ebből kimászni. Talán mert még mindig nem élek teljes mértékben önmagammal harmóniában. És kemény munka mindezt elérni. Talán, ha végre megszerzem a nyelvvizsgám, ezután pedig a kezembe fogom a kemény fedeles diplomámat, akkor végre azt fogom érzeni, hogy elértem valamit. Majd kiderül...

2 megjegyzés:

  1. Valóban a betegség egy tisztító kúrával is felér, én úgy is tekintek rá :) de azért arra figyelek, hogy valamit vigyek a szervezetembe, és ezt úgy tegyem, hogy jó legyen.
    Tehát ha enni nem tudok, akkor iszok literszámra mondjuk narancslevet.

    Amúgy egy ilyen tisztító kúra után könnyű tiszta lappal folytatni, és egészséges táplálékokkal újra felépíteni a testet.
    Pláne, hogy jön a tavasz, sok zöldség, gyümölcs... :)

    Amellett, ha stresszes vagyok, akkor sem tudok enni, azaz nagyon nehezen, de akkor is leülök és eszek valami könnyedet, legalább gyümölcsöt, mert kell a szervezetnek és kész :).

    Remélem meggyógyultál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cirnyó!

      Igen, teljesen olyan, mint egy tisztító kúra. Elég könnyűnek érzem magam, pedig két napja eszem szilárd ételt, bár csak módjával, mert a gyomromat kímélnem kell. Nem bírja a "nehéz" ételt. Mint például a hús. De korsószámra iszom a Piroska szörpöt és a limonádét. Fél literes korsóm van, úgyhogy napi két litert minimum megiszok. Ez addig volt kellemetlen, amíg a láz miatt csak kúszni tudtam a mellékhelyiségig...
      Hála az égnek gyümölccsel el vagyok látva és ez az első napom, hogy nem vagyok hajlandó fetrengeni az ágyban. Erősödnöm kell. Nem jó dolog betegnek lenni. Már koránt sem olyan, mint amikor gyerek az ember és körbeugrálják. Lustálkodó típus vagyok, de ez már nekem is sok...

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...