2013. április 4., csütörtök

Helló izomláz!

Sziasztok!

Az a hír járja az időjósok szerint, hogy hamarosan beköszönt a Tavasz! Elhiszi ezt valaki? Én kinézve a kirakaton, még mindig látok havat és még mindig sálat tekerek a nyakam köré, este pedig muszáj volt befűtenem. Nos... hol is vagy Tavasz? Merre jársz? Remélem jövő héten valóban megérkezel!

Minden esetre azért én készülök a jó időre. Elkezdtem visszaszoktatni magam az edzésre. Újra püfölöm a zsákot az új kesztyűkkel, melyeket az apámtól kaptam. Azt hiszem lát bennem fantáziát, különben nem ruházott volna be ennyi mindenre. Látja, hogy jót tesz nekem a box és még szakszerűen is csinálom. Nem hiába jártam néhány hónapig fitt-boxra :-) Az alapállás és ütések belém ivódtak, annyit gyakoroltatták velünk. Szerintem még Erika is zsigerből ütne... de nem hajlandó kipróbálni a zsákot, amikor nálunk van :-D

Tegnap újra edzettem lábra és karra. Úgy ütöttem a szoba közepén himbálódzó bőrzsákot, mintha élő ember volna, akire mérhetetlenül haragszom. Reggel még az anyám is megemlítettem, hogy eléggé áthallatszott a puffogás... Nem baj, kell az edzés. Én bízom benne, hogy jön a jó idő és kevesebb ruhát kell magunkra húzni.

Így ma reggel kemény izomlázra ébredtem, de legalább tudom, hogy alaposan megdolgoztattam a tagjaimat! ;-)

Még mindig tartom a tervet, hogy idén tetőtől-talpig dögös nő leszek, és ennek érdekében sokat teszek :-)

Az egyik aukciós oldalon találtam egy dögös nyári horgolt csizmát, amibe teljesen beleszerelmesedtem. Elképesztően dögös. Nagy a valószínűsége, hogy meg is rendelem...




Nagyon tetszik és látok is benne fantáziát, ha felidézem a ruhatáram egyes darabjait :-) Vélemény? Az biztos, hogy barnulnom kell hozzá... olyan a színem, mint a mentőautónak! Fel kellene már töltődni természetes D-vitaminnal. Mindenkinek hiányzik. Érzem magamon, a családomon, a többi emberen, akikkel összefutok... nyűgösek vagyunk, ingerlékenyek, sápadtak, betegeskedünk. Normális esetben ilyenkor legalább már a télikabátot lecserélhettük! Elég volt egy farmer vagy bőr dzseki és valami tavaszi laza sál. Egy hét haladékot adok a Tavasznak, hogy ideérjen!

Legyen nagyon szép napotok :-)

Joyo ^^   

4 megjegyzés:

  1. Hehe, mentőautó szín :D! Én is nagyon fehér vagyok, világítok a konyhában a fehér fal mellett:D!De nem baj, nemesi a színem :D

    Sophie

    VálaszTörlés
  2. Ah, hát nem szoktam sipákolni az időjárás miatt, de most már ami sok, az sok.
    Csatlakozom a "klubhoz": átmegyek a zebrán, és csak a feketén vesznek észre, olyan hulla színem van, pfff.. :D

    Jöhetne már tényleg a jó idő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Deni! Üdvözöllek nàlam. Remélem néhànyszor még kommunikàlunk, és írok olyat, ami szòrakoztat ;-)

      Törlés
  3. Nos lànyok...elvileg jövőhéttők jön a jò idő. Talàn kipirulunk :-)

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...