2013. június 19., szerda

Új ötletek a leánybúcsúra... hamarosan képekkel

Sziasztok!

Két napja újra rajtam van az alkotási-láz! Talán a pihenésnek, holdállásnak, vagy annak köszönhető, hogy két nap múlva itt a szülinapom, mindenesetre úgy pörög bennem a kreatív-manó, mintha muszáj volna! 

Az újabb gondolatok igazából a jövő évben rendezendő leánybúcsú miatt pattant ki a fejemből. Az eredeti tervek alapján (már ha összejött volna az osztrák munka, amit beígértek) pólókat rendeltem volna a meghívott lányoknak, és persze magamnak is...
 Nos, igaz, hogy addig még bármi történhet, hiszen jövőév Augusztusára tervezzük a frigyünket Párommal, de a következő ötlet pattant ki a fejemből:

-Saját kézzel hímzett leánybúcsúztató pólók!

Olyasmi szövegekkel a kísérőknek, hogy;

- Ara-csősz
-Menyasszony csapat

A menyasszonyoknak;

-Menyasszony
-Elkelt!
-Foglalózva!
-Igent mondtam!
-El a kezekkel! Magán tulajdon!
-Menyaszörny ( ezt természetesen csak a saját magukat is hisztis menyasszonynak tartó lányoknak! ^^)

Be kell szereznem néhány üres pólót, toppot és trikót amikre kivitelezhetem és később piacra is dobhatom őket. Csak azért bátorodtam fel, mivel Erika elmondása szerint, mikor végre átadhattam neki a trikót, amit kihímeztem számára, simán árusíthatnám őket. Ki kell próbálnom magam. Először a kis névtáblákkal és üzenetekkel. Közben pedig készíthetem a pólókat. Lehet, hogy ehhez a facebook oldalt és a Vaterát hívom segítségül....
Majd kiderül.

Ami miatt kicsit röstellem magam, hogy az íráshoz vajmi kevés ötletem van. Tudom, hogy jó ideje ígérem már az újabb fejezeteket, de nagyon elakadtam. Igaz, hogy történt néhány "aranyos" és inspiráló dolog Izabellával kapcsolatban amire nagyrészt csupán a szemeimet tudom  forgatni és mosolyogni, mint a tejbe tök... de ez még kevés. Inkább a töltelék fejezetek mennek nyögvenyelősen. Nagyon is. Mintha ütnék a hátamat. Sajnálom :-(

Tényleg sajnálom Sophie! Pedig igyekszem. Remélem megérted....

Két nap múlva itt a szülinapom, három nap múlva pedig a grill party. A mai napon vásárolok be hozzá. Remélem idén nem lesz hasonló találkozásom, mint tavaly, mert sajnos a furcsa, rideg viselkedés, amire elviekben nem adtam okot, sőt, éppen, hogy kedves voltam, nos... kicsit megcsappantotta a vendéglistát. Idén őszinte szívvel meghívtam őket, mert a Páromtól hallottam vissza, hogy kicsit bántotta őket, hogy nem is szóltunk nekik. Ha jönnek, jönnek, ha nem, hát nem. Örülök, ha ott vannak, de akkor sem megyek a síneknek, ha meg sem jelennek.

Kíváncsi leszek milyen lesz az idei buli. Erikával úgy terveztük, hogy idén is a 80'-as és 90'-es évek zenéivel dobjuk fel a hangulatot. Találtunk a megosztó oldalon néhány nagyon jó válogatást. Nem tudom ki hogyan van vele, de bennem a mostani zenék semmi maradandó nyomot nem hagytak. Ám gyermekkorom nagy slágerei... huhúúúúú.... azok aztán táncolhatóak!

Például...


Ezzel kívánok nagyon szép napot! 

Joyo ^^  
 

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy Sophie megérti, én nem.
    Na jó, de.
    Csak így jeleztem, hogy én is várom a fejezetet :D
    :D
    Ügyes vagy és meg van benned az ambíció, szerintem megvalósítod az álmaidat :)

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...