2013. július 12., péntek

Egy kis energia és térrendezés... belső sugallatra...

Mostanában egyre többször ugrik be az a régi mondás, hogy "A családtagjainkat nem mi választjuk." Nem is azt akarom ezzel sugallni, hogy márpedig de jó volna, egyszerűen csak abba fáradtam el, hogy a családtagjaim folyamatosan "jó tanácsokkal" látnak el, és agyon féltenek mindennek hangot is adva, amitől
sűrűn megtüskésedek és úgy reagálok akár egy sarokba szorított állat. Tegnap még úgy is éreztem magam. Ültem az irodában, nagyapám balról, nagyanyám előröl, én pedig szó szerint a sarokban ültem egy széken. Mondhatni sarokba lettem szorítva, mert csak mondták és mondták a magukét a jövőmmel kapcsolatban (mármint aggodalmaikat), abban a csöppnyi kis sötét irodában, én pedig egyre rosszabbul és rosszabbul lettem.
 Utálom ezt a helyzetet!!! De tudom, hogy csak én tehetek ellene. Vagy leállítom őket, vagy nyelem tovább és beteg leszek Azt hiszem, hogy az előbbi volna a jobb választás. 

"Kértem erőt...
És Isten adott nehézségeket, amelyek erőssé tesznek.

Kértem bölcsességet...
És Isten adott problémákat, hogy megoldjam azokat.

Kértem bátorságot,
És Isten adott veszélyeket, hogy legyőzzem azokat.

Kértem adjon szeretetet...
És Isten adott gondterhelt embereket, hogy segítsek rajtuk.

Kértem kegyelmet...
És Isten adott lehetőségeket."



Azt hiszem ezekhez kellene tartanom magam...


Ma egész nap pörögtem. Talán a tegnapi nap kárpótlása :-) Segítséget kértem a fentiektől, hogy a boltot megtisztítsam, beindítsam... szeretném, ha az energia megfelelően áramlana és jól funkcionálna minden. Majd kicsit megszédülve a füstölő illatától jött egy ötlet: Feng Shui! Egy próbát megér!


Így hát letöltöttem egy feng shui térképet, megnéztem milyen színek, milyen formák hová valók, és az egész délutánomat rászántam a rendezkedésre. Már akkor jó, ha a lelkesedésemmel, a gondolataimmal teremtek, vagy bevonzom a jó forgalmat :-)
Lelkesedésből pedig nem volt hiány! Tudom, hogy az ember azonnal nem várhat változást. Az volna a legfurcsább. Szépen rendeződnek az energiák és beindulnak a változások ;-)


Velem nincs gond. Én szeretem a munkám, és szeretek ott lenni a nagy boltban. Mással lehet a probléma. De már rajta vagyok ezzel kapcsolatban is a változtatáson.  



Furcsa... én rendben érzem magam körül a dolgokat, mióta nem lakom otthon. Talán már valóban nagyon erősen kellett a leválás. 

Két hét múlva pedig én is megkapom a jól megérdemelt 10 napos pihenést a Balatonon :-) Megyünk Lellére ;-)

Ráadásul alapos megfontolás után lefoglaltuk a booking.com oldalán a jövőévi nyaralásunkat :-) Ha minden ilyen szépen halad, megyünk külföldre, és ott fogom ünnepelni a következő születésnapomat ;-)


Legyen nagyon szép estétek!


Joyo ^^

2 megjegyzés:

  1. Hééé!!! Én ide kommenteltem néhány napja...!!! ....
    no mindegy :)
    szóval én a vaszatival foglalkozom, ami ugyanúgy térrendezés :) én úgy gondolom, hogy jelentősen lehet dobni az energiákon a hozzáállásunkkal :)
    A családtagok meg... hát... én velük szemben sem hagytam magam soha :) kultúráltan, csendesen, de mindig megmondom amit gondolok. Nehogy már én érezzem rosszul magam a mások hülyesége miatt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom hová tűnhetett a korábbi :-(

      Utána fogok nézni a vaszatinak :-) Felkeltetted az érdeklődésem ;-)

      Köszönöm. Legyen neked is nagyon szép napod Cirnyó! :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...