2013. július 18., csütörtök

Mélázás

Sziasztok!

El kell ismernem, hogy néhány napja csodálatos, pozitív dolgok indultak be az életünkben. Azt hiszem köze van a térrendezéshez, pozitív gondolkodáshoz... ez egy hullám, amit meg kell lovagolni. Igaz, hogy a két és fél napig tartó boldogság mellé, csak, hogy az Univerzum kiegyenlítse a dolgokat (azt hiszem túlzottan is pozitív és optimista voltam), ujjbegyével megpiszkálta életem kis tavát, s a nyugodt víztükrön máris zavar keletkezett... "kedves" anyósom személyében. Nem részletezem milyen összetűzéseink voltak... lényeg a lényeg, kép napig elképesztően szarul éreztem magam. Tudjátok, az egyensúly...

A mai napra ébredve érzem úgy, hogy nagyjából középen vagyok. Most kell tovább táplálnom magamban a hálát, a pozitív gondolatokat és középen maradni. Jó lecke volt a Sorstól ez a szárnyalás és ez a zuhanás. Most valahol meg kell találnom a nyugalmat.


Erre a hímzés tökéletes. 

És már csupán egy hét van hátra a nyaralásig ;-)

Joyo ^^

2 megjegyzés:

  1. Én minden nap írok egy hálalistát, ami nagyon fel tudja dobni a napomat :)
    Szép napokat Joyo! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majdnem minden reggel imádkozom, amikor munkába megyek, vagy már ott vagyok. Hálát adok mindenért, amim van, és amim még lesz. Jó forgalmat kérek a boltba, áldást a munkámra. Azt hiszem mióta kicsit átrendeztem a teret, jobban áramlik az energia, és kicsit jobban funkcionál a bolt. Nem kis meló innen az évtizedek óta lerakódott "koszt" kipucolni, lekapargatni, hogy bejusson a fény.

      De úgy érzem, hogy sikerül. Mások elmondása szerint is sokkal jobb ebben az üzlethelyiségben tartózkodni... :-)

      :-)

      Törlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...