2013. augusztus 29., csütörtök

Újabb ötletek és lagzi-drukk

Sziasztok!

Egyre inkább ráindulok a horgolásra, pedig még rengeteg hímzett megrendelés vár arra, hogy elkészítsem. Mindig is ilyen voltam. Hamar lelkesedtem az új, izgalmas dolgokért és hajlamos voltam elfelejteni a korábbiakat. De ezúttal nem tehetem meg. Egyrészt a becsületem miatt, másfelől mert még pénzt is hoz a művelet. Hajrá! Hajrá!

Pedig annyi képet gyűjtöttem már, hogy mit volna jó megvalósítani, ha már jól megy. Mivel szeretnék kísérletezni.

Cirnyó, Te, aki nagyon is otthon mozogsz a horgolás világában... mi a véleményed? Ezeket viszonylag egyszerűbb elkészíteni? Vagy mennyi időbe telik vajon meghorgolni őket?



Illetve nagy vágyam, hogy horgolt ékszereket, virágokat vagy akár övet készítsek :-)


Rátaláltam olyan lehetőségre is, hogy a "régi" és új hobbit miként vonjam össze. 

Például:




És ami esetleg kicsit bonyolultabb, de jövő nyárra akkor is elkészítem...


Egyszóval... megvannak a célok. Amikor jövő évben elutazunk Görögországba nyaralni, jó volna egy horgolt strand ruha is... talán az is sikerül. Én bizakodom :-)

Ami viszont a jelent illeti... holnap, azaz Pénteken este megyek a körmösömhöz, utána pedig a varrónő barátomhoz, hogy felhajtsunk abból a ruhából. Tegnap Erika barátnőmmel ellátogattunk a nem olyan régen nyílt cipőboltba a CCC-be, hogy új, kényelmesebb fekete magassarkút találjak magamnak. Nos, ki hitte volna, de a második pár volt a nyertes. Kb 5 centis sarok, klasszikus fekete, kicsit hegyes orrú cipőcske. Nagyon elegáns és valóban kényelmes. Nem túlzok. Sajnos a meglévő 10 centisben nem, hogy a lakodalmat nem tudnám végigtáncolni, de még a templomig sem jutnék át... jobb így. 

Láttam néhány nagyon dögös darabot a polcokon, elképzelhető, hogy ha kicsit már jobban beindul az őszi forgalom a boltban, és nem kerülök mínuszba anyagilag... akkor körbenézek. Ugyanis szeretnék egy dögös fűzős bokacsizmát :-) Tudjátok, azt a szoknyához is felvehető típust. 
Ki tudja miért, vagy hogyan, ezt tegnap Erikával is tárgyaltuk, de mióta Párommal vagyok egyre több és több igényem van arra, hogy szép és nőies legyek. Azt hiszem ezen nem gondolkodni, inkább élvezni kellene :-) Hajrá Joyo!!!!

Kíváncsi leszek erre az esküvőre. Majd írok beszámolót és mutatok néhány képet is, hogy végül is milyen lett az összhatás.

Legyen nagyon szép napotok!

Puszi:

Joyo ^^

  







1 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves vagy, de annyira azért nem vagyok otthon a horgolásban :)
    Szerencsére a horgolás nagyon egyszerű - az alapokat könnyű megtanulni és már azzal szép darabokat lehet összehozni, és az alapot lehet bonyolítani :) ami jó benne szerintem az még az, hogy irtó gyorsan lehet haladni vele.
    Amiket ide beszúrtál képeket, szerintem mindegyik villámgyorsan megvan, még a felső is - az csak bonyolultnak látszik (horgolsz négy kockát aztán összevarrod őket leegyszerűstve)! A fekete-fehér kesztyűt nem tudom, hogy lehet összehozni, azt még nem próbáltam, úgyhogy arra nem tudok semmit mondani :)

    Vannak férfiak, akik mellett kivirulunk, azonnal nőnek érezzük magunkat! Ilyen az én párom is, még soha, senki mellett nem éreztem magamat ennyire nőnek! Ezen én is néha elmélázok, de aztán inkább élvezem a helyzetet :) jó ragyogni :)

    Egy hobbid eredményét nagyon hiányolom, mégpedig az írásét! Örülnék, ha tudnál néha közzétenni, szeretem az írásaidat!

    :)

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...