2013. október 27., vasárnap

A szakácskabát....

Sziasztok! Tudom ismét hallgattam egy kicsit, de hát mit is tehetnék, amikor itt a Mindenszentek. Ráadásul ha éppen nem dolgoztam vagy pihenek, akkor kézimunkáztam. Készen is lettem a szakácskabáttal, és már át is adtam a megrendelőnek. Íme:
Remélem nektek is tetszik :-) A megrendelőnek hála az égnek nagyon bejött :-)

Büszke is avgyok magamra. Elmondása szerint a munkahelyén többen vérszemet kaptak és szeretnének valami hasonlót. Megkértem, hogy nyugodtan irányítsa oda hozzám őket :-D

A másik ami miatt kicsit ki vagyok, nem csupán a munka és a fáradtság. Valami két napja nem hagy nyugodni, és egyszerűen nem tudom senkivel sem megbeszélni, mert természetesen három barátnőm, akikben maradéktalanul megbízom, egyszerűen elérhetetlenek, az egyetlen fiú barátomhoz pedig nem fordulhatok ezzel a problémával, mert ismeri azt az embert, aki mindezt kiváltotta belőlem. Egyszóval mindez patt helyzet. 
Nem azt mondom, hogy megoldhatatlan, mert el fog múlni, de jelem pillanatban elég nyugtalanná tesz. Összesen kétszer járt nálam az illető. Egyszer, amikor megrendelte a kabátot, egyszer pedig amikor elvitte.Már akkor is olyan volt, mintha ő is és én is kicsit zavarba lettünk volna. Amikor pedig elvitte még erősebb volt a zavar. Csak mosolyogtunk, vigyorogtunk, ő sem nagyon akart elmozdulni a boltból.... szóval fura volt. De amint távozott, én teljesen felpörögve jöttem-mentem. Az egyik kolléganőm mondta ki azokat a mondatokat, amik AZÓTA nem hagynak nyugodni! Mégpedig azt, hogy mennyire szikrázott közöttünk a levegő. 
Hogy teljesen őszinte legyek, ilyen már nagyon, de nagyon régen nem történt velem, és láthatóan nagyon rosszul kezelem a helyzetet. Egyszerűen nincs kivel átbeszélni, hogy utána azt mondhassam, hogy "Ahha! Szóval csak ennyi! Hormonok fura játéka! Lépjünk tovább!" Így tekerek benne két napja! Talán ha nem lett volna kimondva, ha nem ismerem be, hogy igen, szerintem is nagyon jóképű fickóról beszélünk, akkor átsiklottam volna felette. 
Tudom, hogy semmi gond a kapcsolatommal. Szeretjük egymást. De mégis miért van az, hogy úgymond a semmiből jön egy ember és néhány mondattal forgószelet csinál bennünk? Valóban nagy ereje van a szónak...

Remélem hamarosan meg tudom beszélni valamelyik barátnőmmel. 

Na jó.... nem fárasztalak benneteket tovább. Legyen nagyon szép estétek. 

Joyo ^^        

4 megjegyzés:

  1. Nos igen. Erre nagyon nem lehet mást reagálnu. De fura, mert amint ezt leírtam és beszéltem veled, még hàrman jelentkezrek.... :-) vagy senki vagy mindenki...

    VálaszTörlés
  2. Vannak ilyen emberek az életünkben! Szerintem azért, hogy feldobják a napunkat, zsezsegőssé váljunk:)! Nekem is van egy ilyen srác az életemben, majd 10 évvel fiatalabb tőlem, durván flörtölünk, nálunk is megvan a szikra, de ennyi:)! Egy mosolya fel tud vidítani, egy kedves mondata habókossá tesz...de ez ennyi:)! Pont ezért vannak az életünkben, hogy 10 percig a pillangók táncot járjanak a hasunkban és ennyi:)!

    ( a kabáteg nagyon szép;)))
    Sophie

    VálaszTörlés
  3. Hat en mas velemenyen vagyok mint Sophie. Es Joyo eddigi szenvedelyesseget ismerve is ezt mondom..Joyo,bocsi h nem azt mondom amit hallani szeretnel, de ez nem csak ennyi,nem csak a hormonok fura jateka,es neked kell tudni akarsz e engedni neki. :) en NEKED drukkolok,akarhogy is lesz! Pussz

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok az eszmefuttatásokat... már jól vagyok :-)

    VálaszTörlés

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...