2013. november 6., szerda

Új akotások a porondon...

Még másfél nap "szülőmentes-élet" a lakásban. Kivételesen nem rajongtam érte, hogy elutaznak, és jelenleg semmi különlegeset nem érzek. Nem tudom, hogy ez normális-e... de a magyarázat megvan rá. Úgy hívják: FÁRADTSÁG. Hiába vagyok lájtosan nyitva, mégis fáradt vagyok. Be van gyulladva az egyik fogam. Rosszul alszom miatta és elgyötör. Így nem igazán  tudom kiélvezni, hogy kettesben vagyunk Párommal. és még csak Péntekre kaptam időpontot a fogdokihoz. Ez van. 

De közben több terven is dolgozom. Itt van például a hazafias sapka, amit volt osztálytársamnak készítek :-)


Nagyon kíváncsi leszek a végeredményre és a srác véleményére is :-) Ez az első ilyen projektem ;-)

És már megvettem  a csontszínű fonalat az elegáns nyakmelegítőhöz is ;-)


Ehhez is megálmodtam már a mintát :-)

A kíváncsiaknak címezve: semmi hírem Chéfről. Csak néha kommunikálunk a neten. Majd ő jelentkezik, amikor szeretné, hogy elkészítsem neki a másik két kabátot. Majd arról az esetről akkor mesélek ;-)

Most megyek alkotni. Legyen nagyon szép napotok!

Joyo ^^

2 megjegyzés:

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...