2014. július 7., hétfő

"Kárfelmérés" indul!

Kedves Olvasóm!

Hosszú hallgtás után újra itt vagyok! Nyomós okom volt a távollétre. Ugyanis nyaralás céljából elhagytam az országot. Mondanom sem kell, hogy nagyon jó volt, kipihentem magam, szépen lebarnultam, aktívan gyakoroltam az angol nyelvet... bár a második hét végén már honvágy gyötört :) És most itt vagyok.

Na jó, gyors "kárfelmérést" végeztem miután hazaértünk, és amiről nem akartam sokáig tudomást venni, mert úgy sem látszik a ruháktól, most muszáj volt. A nyaraláson csupán másfél kilót híztam, ami amúgy nem volna túlságosan nagy gond, de az elköltözésem óta rám rakódott plusszal együtt az már négy és fél kiló, amitől elég nehezen szabadulok. Változtak az étkezési és napi szokásaim az elmúlt két hónapban, és szerintem havonta két kiló kicsit soknak számít. Képtelen vagyok normálisan mozogni otthon. Ennek több oka is van, de ezt most nem részletezem. 
 Minden esetre mivel sosem hittem a véletlenekben, végre vettem a jeleket, és úgy döntöttem, hogy beiratkozom az otthonunkhoz közel lévő konditerembe! Hajrá! Családiasnak tűnik, nem egy olyan hiper-szuper multinak, ahol az ember lánya feszélyezve érezné magát. 

  Célom visszafogyni 66-67 kg-ra úgy, hogy a vérképem normális marad! Augusztus végén esküvőre vagyunk hivatalosak, és szeretném megtisztelni az ifjú párt azzal, hogy a legjobb formámat hozom és nem leszek görcsös. Jobb az oldott hangulatú násznép. Ez az elsődleges cél. A következő pedig a saját esküvőnk, amire, ha sikerül végre kitartanom, bomba formám lesz. 

Holnap vagy holnap után elballagok és ráérdeklődök az árakra. és még mindig szeretném megcsinálni azt a bizonyos májméregtelenítést. Telis-tele vagyok apró kis pattanásokkal. Sok a méreganyag bennem. Ez a leggyorsabb és leghatásosabb módja a szervezetem megkönnyítésének. 

Majd még jelentkezem. Lesz miért....

Puszi.

Joyo ^^   

2 megjegyzés:

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...