2015. december 27., vasárnap

Tervek jövőre

Sziasztok!
Először is mindenkinek boldog Karácsonyt kívánok! Még ha utólag is :) Tudom, hogy közeleg már
Szilveszter is, bár ez engem koránt sem izgat fel annyira, mint a Karácsony.
Sosem voltam egy nagyon bulizós típus. Talán mert sosem volt egy kimondottan jó, vagy éppen emlékezetes Szilveszterem. A kötelező bulizás, ivás, jó hangulat sem tetszik. Ez nem azt jelenti, hogy teljesen elzárkózom, de sosem tervezek előre. Lesz, ahogyan lesz. Annyit tudunk, hogy kimegyünk a Főtérre. P-Mobil lesz.

Sokkal jobban izgat, az az új energia és lendület, ami az Újévvel érkezik. Rengeteg új lehetőség vár az emberre. Tisztalap, tervek, új hobbik, új életmód, javítani az eddigi dolgok minőségén. Egy hónapja elkezdtem, de az ünnepek alatt szerintem nincs az az ember, aki ellent tud állni a finom ételeknek,  és annak, hogy vegyen még egy adaggal az ételből vagy a desszertből. 


De Januártól keményítek az edzéseken és kiiktatom a szétválasztó  diétámból a karácsonyi süteményeket. Fel akarok építeni egy új étrendet. Muszáj szervezettebbnek lennem. A spórolást is elősegíti, ha megtervezem a heti menüt és úgy vásárolok. 

Ki szeretnék próbálni néhány turmixot is. Ez a kísérletezés éve is lesz, nem csupán a szervezetem kitisztításáé :)

Remélem menni fog :)

Puszi

Joyo ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...