2017. január 2., hétfő

2017 első hétköznapja :)

Sziasztok! 

A mi napon még szabadlábon vagyok. Bár volt némi keveredés. Édesapám elfelejtett szólni tegnap, hogy az áruszállító sráctól virágot rendelt, így a korábban megbeszélt keddi nyitás helyett Ő úgy gondolta, hogy ma kinyissunk. Ezzel még nem is lett volna önmagában semmi baj. Abban az esetben, ha szól és én rákészülök. Reggel fél kilenckor felhívott telefonon. A beszélgetés közepén rájött, hogy mi volt a hiba. A fent említettek természetesen. Így megbeszéltük, hogy én csupán holnap állok be dolgozni. Ha tegnap felhívott volna, hogy elmondja döntésének változtatását, akkor rákészítem magam lelkileg és időben felkelek. Így viszont, az egyik fogadalmamat betartva, miszerint kiállok magamért és az elveimért, megkértem, hogy a mai napon még engedje el nekem. Végül is még mindig köntösben ülök az ágyban, csipásan, arra várva, hogy lefőljön a kávé. 
 Eldöntöttem, hogy ha csak éppen nem életek/sorsok= és világok múlnak a dolgon, nem térek el az előre eltervezett és megbeszélt ütemtervtől, csak azért, mert valaki gondolt egyet. Nem, nem arról van szó, hogy ne volnék rugalmas. Csupán elegem lett abból, hogy rongybabaként rángatnak következetlen emberek. Amikor pont azért beszéljük át a dolgokat, hogy mindenki tudjon tervezni. És ebből nekem elegem van. Korábban átbeszéltem már vele, hogy szükségem van az érzelmi biztonságba. Egyfajta nyugalmat ad számomra, ha készítek egy ütemtervet és a legminimálisabb részben térek el tőle. Ha beleszarnak ebbe, az felér egy arculcsapással. 

Nos... eléggé hosszú lére eresztettem mindezt, de azt hiszem muszáj volt végre leírnom, nem csak gondolnom rá vagy beszélnem róla.      

A mai napra végre-valahára nagytakarítást terveztem. A kávémat kortyolgatva megírtam a napi tervet. Igyekszem ehhez tartani magam, végül jutok ameddig jutok vele, mert azért tisztában vagyok vele, hogy én sem vagyok különleges hatalommal bíró szuper-nő, hogy az egész 30 négyzetmétert közel egy nap alatt kitakarítsam egyedül. Bár azt meg kell hagyni, hogy jobb szeretem egyedül. Nem szól bele senki, nem idegesít senki, és nem esem át senkin. :)

A mai naptól hivatalosan is újrakezdtem a Perui Kovaföldes szervezettakarítást. A mellékelt kép mutatja, hogy nem éppen a leg-bizalomgerjesztőbb külsővel rendelkezik, ráadásul az íze is a szörppel elkevert krétaporra emlékeztet, de a korábban tapasztaltak alapján nyugodt szívvel állíthatom, hogy nagyon is hatásos! :) 
Ebédem van, hála annak, hogy tegnap nagy elánnal elkészítettem életem első olyan lencsefőzelékét, amire maradéktalanul büszke vagyok. A mennyisége, az állaga, az íze mind-mind nagyon jó lett. És végre a hozzá való rántás is tökéletesen sikerült :) 

Fejlődök....

A mai napon levadásztam az éves horoszkópomat is.... ;) 

"

Ikrek Horoszkóp 2017

A csillagok előrejelzése szerint az Ikrek számára az év második fele kiváltképp pozitív lesz. A jegy szülöttei értelmileg nagyon fejlett és érzékeny beállítottságúak, akiket a Merkúr bolygó ural. Elsősorban párkapcsolata lesz kiegyensúlyozott. A nyári hónapokban fordulóponthoz ér a karriere is. Nem árt, ha tudja, hogy a negatív tapasztalatok is fontos részei lehetnek életünknek, amik megerősítenek bennünket. Ez hozzásegítheti Önt ahhoz is, hogy megtalálja lelki nyugalmát.
Év eleje a prognosztika szerint a család és kapcsolatok jegyében fog telni. Ön kiváltképp megérdemli, hogy szerettei körében a nyugalom és harmónia uralkodjon. Mindent megtesz annak érdekében, hogy a kisebb viszályokat idejekorán kiküszöbölje. Hajlandó kompromisszumot kötni a cél érdekében. Éljen ezekkel a jó tulajdonságokkal munkahelyén is, segítsen bajbajutott társain, biztosan hálásak lesznek érte.
Az Ön feltűnő, intenzív tenni akarása és szorgalma társainak kínos lehet, ezért előfordulhat, hogy kellemetlen helyzetbe sodorják. A horoszkóp tavaszra azt ajánlja, hogy húzza meg magát, ha munkahelyén összetűzésbe kerül kollégáival, őrizze meg nyugalmát és ne hagyja magát kiprovokálni. Vita közben olyat mondhat, amit a későbbiek során megbánhat. Figyelmét inkább a kapcsolataira irányítsa!
AZ Ikreknek a karrierben végre megvalósulhat az álmuk. Lehetőséget kapnak céljaik eléréséhez, ami pozitív feltöltődést hoz a számukra. Ez a hangulat kihatással lesz a magánéletére is. Ennek köszönhetően könnyen fog ismerkedni, új élményeket és tapasztalatokat gyűjteni. Ha eddig nem sikerült megtalálni élete párját, legyen résen. A csillagok augusztusban a legjobb pozícióban lesznek, és kedvezni fognak a szerelmeseknek.
Év vége közeledtével váratlanul kap egy érdekes ajánlatot. Vegye fontolóra, hogy nem túl kockázatos Önre nézve ez a kínálat. Ne hozzon elhamarkodott döntést, kérje ki egy közeli jó barát tanácsát! Karriere jó fordulatot vesz, nem marad el a jutalom sem. Vigyázzon arra, hogy társát ne hanyagolja, próbálja szétválasztani karrierét a magánélettől."

A forrást megjelölve, utána olvashattok a többi jegynek is ;)

Forrás: http://www.astrohoroszkop.hu/ikrek2017

Nem olyan rossz :D 

Most pedig szaladok takarítani ;)

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...