2017. február 8., szerda

Migrén és pótlás

Tegnap szégyenemre legyen mondva, kimaradt az edzés. Migrénem volt. Talán front, vagy kevés folyadék, vagy az előző éjszakai kálvária miatt. Nem tudom. Minden esetre a lüktető fájdalom miatt jobbnak láttam, ha kihagyom a mozgás, mert már egy tüsszentésnél is úgy éreztem, hogy ketté reped a fejem. 

A mai napon folytatódott sajnos a dolog, de most okosabb voltam és bevettem rá némi fájdalomcsillapítót, amitől nem leszek nyáladzó zombi. Alapjáraton gyógyszerellenes vagyok. Azonban a nálam gyakran jelentkező migrén az egyetlen olyan eset, amikor egyszerűen nincs más választás. Higgyétek el, nagyon sok alternatívát kipróbáltam már... de ha használható akarok maradni, ebben az egy esetben a gyógyszer marad.

A mai reggelen ismét készítettem magamnak kakaós zabkását reggelire. Be is lapátoltam olyan fél kilenc magasságában és még mindig nem érzek éhséget. Ez nagyon jó cucc ;) Bár enyhén felpuffaszt, de akkor is jó. Néha megtoldom gyümölccsel vagy fűszerekkel. Marad hétköznaponként ez a reggeli egyelőre. Amint melegebb lesz az időjárás és már nem kell annyi kalória a testem fűtéséhez, áttérek a gyümölcs reggelire, mint tavaly. Nagyon hatásos volt. 
 
Lehoztam magammal a narancs facsaró gépet, bár a nevével ellentétben, két hatalmas grépfrút kerül majd bele. Jót tesz az immunrendszernek, az epének és a májnak is ;)

Most, hogy pótoljak az edzésből valamit, a szokott munkahelyi tornagyakorlatokat elvégzem itt a raktárban. A tavalyi évben, mikor még egyedül dolgoztam a kisboltban, szépen be tudtam illeszteni a mindennapokba és hatásos is volt. A kondim és a sziluettem is jobb lett tőlük. A hasamra csak otthon tudok dolgozni. 

Terveztem néhány kiegészítőt az alkalmi ruhához. Jobbnak láttam, ha papírra vetem őket, hogy ne merüljenek feledésbe. A papírt pedig betettem a határidőnaplómba Március 1-hez. Onnantól szeretnék neki kezdeni. Remélem tartani tudom a tervet. 

Egyelőre van még két projektem amit szeretnék végig vinni. Két születésnapra egy-egy horgolt ajándék :) 

Puszi

Joyo ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...