2018. január 18., csütörtök

Írói vágy

Teljes lázban égek. Itt tombol bennem a kreatív energia, amit nagyon szeretnék végre kiadni magamból. Ehhez több dologra is szükségem lesz. Elkezdtem a háttérkutató munkát a könyvhöz. Mivel a történet több esetben vissza nyúlik a múltba és érint jó pár történelmi emlékművet, ezért hiteles szeretnék lenni. 
 Terveztem kirándulást a régi temetőbe, a Szent Mihály templomba, a Jakab kápolnához, a Storno-házba, a Tűztoronyba, a Lőverekbe, A Bánfalvi kolostorba és annak környékére, Brennbergbe. Szóval nem fog annyira könnyen s gyorsan menni, mint vártam, hiszen fényképeznek kell és jegyzetelni a helyszíneken. A lényeget emiatt nem szeretném lelőni, hogy a fordulatok és a rejtélyek izgalmasak maradjanak. 

Azt azonban már megfigyeltem, hogy ha valamiért akadályoztatva vagyok az írásban, egy idő után ellenem fordul a kreatív energia és rombol. Ingerült és türelmetlen leszek miatta. Nehézkesen mozgok, frusztrált leszek. A szexuális éhségem is felhorgad, mert valahogyan kiutat keres a teremtő energia a testemből. Követelődző, agresszív, emésztő szexre vágyom olyankor, amit muszáj kiélnem. És ha így sem sikerül, olyankor betegszem le. Évek alatt sikerült ezekre az összefüggésekre ráébrednem. Ugyan akkor ez a szexuális energia nem mindig a fizikai világban talál kielégülésre, hanem éppen az aktuális történetben. Dobol a fejemben, hogy a történet kulcs szereplőit miként boronáljam össze. Olykor ezt korábban megírom, és amikor aktuálissá válik, csak beillesztem a történetbe. Így működöm. 
Azt hiszem most is ez fog következni....

Áldás nektek!

Johanna 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztulási folyamatok

 Hogyan lehetne megfogalmazni egy tisztulási folyamatot. Valószínűleg mindenkinek mást jelent. És természetesen másként zajlik. Nálam is így...